måndag 9 mars 2009

John och Bella

I går var vi, jag, Niclas och Fredde och hälsade på John, världens gulligaste bebis! Här ligger han nöjd och belåten i Freddes knä, han har verkligen lyckats charma Fredde, inte så svårt då han älskar bebisar, men jag garanterar att Per och Marie har tillgång till barnvakt;-)) Måste skryta lite... Bella, Ch Beardmarked's Hot Hot Hot placerade sig 5 i veteran tikklassen på Crufts ,-)))) Inte illa, där var 24 anmälda veteran tikar så den gamla damen visar fortfarande att hon är på topp! Ett jätte grattis till Jesper Andersson som är Bellas ägare, dom bor ju numera i England. Bella har under alla år visats och presenterats perfekt. Jag hoppas hon hänger med många år än. Idag har jag och Charlotta varit ute och promenerat tillsammans med våra lurvar, Yamba och Yippie har busat och dom fick vänta här hemma under promenaden. Jag har också lagt in lite nya foto på hemsidan som jag fått att mina underbara valpköpare, tack än en gång!!! Signe har blivit ren idag, åtminstånde var hon det under någon timme, sen var det dax att skita ner sig igen. Hon börjar få så tjock päls, Niclas tycker hon är skit ful och att pälsen ser ut som svinto ,-((((( Visstt hon är väldigt ljus och pälsen spretar lite, men hon är faktiskt super fin, så det så..... Niclas har väl aldrig begripit hur en beardis ska se ut ,-))) Signe gillade inte alls fönen/blowern den var skit äcklig och farlig, hon trodde hon skulle dö.... drama queen;_))) ha det bra/Liz

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gratulerar till Bellas fina placering på Crufts, jätteroligt.
Och jag förstår att Signe reagerade på din JÄTTEstora nya fön, den skulle inte jag heller vilja bli fönad av ;)))

Anonym sa...

Hej Liz
Grattis till din uppfödning Bella hon är fin den damen Grattis också till hennes ägare förstås.

Ha det gott kram från oss Ulla Lisen Maja Ida

Anonym sa...

Grattis till Bellas resultat!!

Anonym sa...

Hej Liz!
Grattis till Bella's resultat - och läser du detta Jesper: GRATTIS till dig med off course!
Imorgon är det min tur att få träffa lille John och kanske får jag se en och annan 'Typ' oxå ;)
Kram, Ullis