lördag 28 mars 2009

Härligt väder ,-)))

Jag blir en helt annan människa när våren kommer, jag går omkring och små ler och har massor av energi, härligt ,-))) Jag har varit skit dålig på att skriva, men det har varit fullt upp med utställnigar och besök och en massa annat. Här kommer några foto jag tagit ute idag. Nu ska jag snart ut i skogen ska bara dra med mig Niclas. På tal om Niclas, han var inne och visade Doris i uppfödargruppen..... ni som känner honom vet att något måste ha hänt, kan han möjligtvis fått en liten hjärnblödning. Jag fattar ingenting, men han var skit duktig så nu kommer han inte undan i fortsättningen ,-))) Ha en bra helg/Liz Vackra Beardmarked's tjejer. Majken, Engla, Nikita och Doris Wilmer travar på, lite rufsig men ändå så vacker Signe vill också vara med på bild Världens sötaste lilla Yamba Här kommer hågra skogsbilder från veckan som gått.

5 kommentarer:

Tina sa...

Alltid kul att hitta en dold talang:) Det är ju inte helt fel att ha en handler inom familjen!!
Jättefina bilder på dina fina hundar!!

/Tina

Pernilla sa...

Lilla Signe är ju hur söt som helst :)
Det kommer sluta med att Niclas visar hundarna i fortsättningen och du sitter i tältet med en cigarett i mungipan och ger order;)
Ha en skön helg, // Kram.

Anonym sa...

Hej Liz
Härliga bilder ser ut att vara vår hos er hos oss är det snö i massor.
Trodde våren hade kommit men ack vad jag bedrog mig.
Wilmer är en riktig läcker bit har ofta beundrat honom på dina bilder.

Ha det gott Kram från oss alla

Anonym sa...

Hej Liz igen
Det är jag Ulla i Närke som skickade
kommentaren ovan där det står anonym
vet inte vad jag gjorde men mitt namn kom inte med

Ulla Lisen Ida Maja

Anonym sa...

Finns det något härligare än en bunte lurviga, tuffsiga beardisar som härjar fritt? Tilli anmäler sitt intresse för att komma och polisa med flocken.

Kramar Helena