måndag 6 juli 2009

Hej o hå!

Jag är en väldigt dålig människa då jag varit extremt dålig på att uppdatera.... Men jag vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till. Mycket har hänt sen sist, Wilmer har hunnit med o bli Champion;-))))) vilket jag givetvis är överlycklig över, väldigt snabbt marscherat..... kan jag inte låta bli att tillägga...... Efter helgen i Borås var det förberedelser inför nästa. Jag har målat en massa brevlåder, nyckelskåp mm mm. Så jag drömmer mardrömmar om att jag målar beardisar överallt ,-))) Sen hade jag fyra hundar att göra vid inför specialen i Ånnaboda i lördags. Vi har haft en skit trevlig helg, med mestadels fint väder, trevliga människor och en massa snygga o trevliga beardisar.... kan det bli bättre? Hade det inte varit för knotten så hade det varit perfekt ,-)) Resultaten från helgen kan ni läsa om på hemsidan. Idag har jag badat de små så dom har varit rena o fina en liten stund... men säg den lycka som varar, när jag tog in dom tidigare hade Babsan undervisat Nollan o Ziggy i grävandets ädla konst ,-((( Idag fyller vår underbara dotter Alexandra år, tänk att hon redan är 21 år.... och jag som bara är 28..... Bilder av hulliganerna.... Ha det!

1 kommentar:

Tina sa...

Jag är nog inte lika dålig som dig att uppdatera:) Valparna är SÖTA!!! Jag tror snart jag säger upp mitt bredband så jag slipper se dem, man blir ju rent sjuk och inte kan man hålla sig borta!!!
Ses väl till helgen antar jag:)