fredag 26 juni 2009

Valpar valpar valpar överallt ,-))

Fredag kväll klockan är snart 8 på kvällen och det är fortfarande underbart varmt, hoppas det fina vädret håller i sig läääääänge till! I morgon är det utställning i Borås vi ska bara ha Wilmer med oss så det blir lugnt, jag ska ställa Rebus till Pernilla och hoppas att unge herrn kan slita sig från sin matte och nöja sig med mig, detta är mycket tveksamt ,-((( han har visst glömt vem som tog hand om honom och gav han både mat och kärlek de första 8 veckorna i livet.... nu är man inte så viktig längre ,-((( Här kommer en bild på morsgrisen Rebus. Yamba ska följa med imorgon lite miljö träning skadar aldrig. Här kommer lite dags färska bilder på underverken! Denna bild är tagen i smyg.... Fredde gosar med lilla Tova! Tova spanar in pälsmonstret Babsan. Don't mess with me....Ziggy visar att han faktiskt är äldst. Nollan o Tova kivar om gosedjuret. Yamba vill också kolla Äntligen får jag vara ifred... Nollan testar ett märgben istället Tova i full fart Ziggy har något mellan tårna... Här ligger han bara o e' vacker...... ....efter det blev han väldigt trött. Nollan påtalar att han är minsann minst lika snygg..... ....jag kan faktiskt stå på alla fyra ochså! nu ska jag ta Leia o killarna på en kvälls runda i skogen sen blir det packning inför morgondagen och sen sängen... Trevlig helg/Liz

1 kommentar:

Pernilla sa...

"Morsgrisar är vi allihopa" finns det faktiskt en sång som heter, och det är det som Rebus har tagit fasta på ;)))
Gud så söta dom är dom tre tenorerna, eller var det musketörer??
Du kan i vart fall inte klaga på Rebus efter idag :)))