fredag 12 juni 2009

Regnet det bara öser ner.....

Jag tycker så synd om alla som tar studenten, fy vad trist. I sånt här väderr vill jag bara sitta inne o käka chokladpraliner och titta på någon film. När Alex tog studenten 2007 var det strålande solsken så att svetten lackade men en härlig dag blev det för henne och kusinen Stephanie. Här e' Alex med pojkvännen Adthe! Valparna har börjat äta riktig mat och det tycker dom e' smaskigt... Nollan har inte tvättat munnen efter maten ,-)) Ziggy spanar in käket..... Visst e' han underbart söt Världens sötaste lilla tjej, Tova. Nu ska jag ta mig i kragen och borsta Majken något vettigt måste man ju göra ,-))) Ha en bra helg/Liz

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Ha en skön helg ni med :)
Om man kan det vill säga i det här vädret.
Stora dom börjar bli dom små, (oj, vad konstigt det lät) äter mat som vuxna nu;)
Hoppas Majken blev snygg :)

Tina sa...

Tycker också synd om studenterna, kan inte vara kul att springa ut i detta väder, eller så är man kanske så glad att man glömmer (om det nu går). Fast Skipper är inte det minsta berörd, medans vi får släpa ut Charlie.
Valparna är supersöta och vad stora de har blivit!!
Ha en trevlig helg!!

Camilla sa...

Vilka gosiga småttingar!!!!!

Fortsatt trevlig midsommar!

Jag jobbar i natt - och i morgonbitti börjar semestern!!!

Hälsningar Camilla