måndag 22 juni 2009

Tiden bara rusar i väg....

Jag har varit väldigt dålig med att uppdatera, dagarna bara försvinner och jag tycker inte jag hinner med något. Förra veckan fyllde min systerdotter Paulina fjorton år. Vilket vi sedvanligt firade på Flickorna Lundgrens otroligt vackra servering på Skäret. Detta var gamle kungens favorit ställe som han besökte varje år. Här är vi samlade runt bordet. Alex o Fredde Linslusen Alex ,-)) det blev en trevlig eftermiddag med goda bakelser och kakor, för att inte tala om deras hemmagjorda jordgubbssaft, to die for! Här kommer några foto från midsommar. Niclas o Adthe Jag o Fredde gömd bakom handen, mina söner vill aldrig vara med på foto ,-(( Turturduvorna! Lite halft bakis tyckte jag att något vettigt måste jag göra denna midsommardag, så det fick bli borstning av pälsmonstret Babsan. Flygande Finska-Pinnen ,-)) Lill sessan Yamba. Dagarna går sin gilla gång och valparna växer så det knakar. Dom är helt underbara riktiga små klumpar. Många foto blev det ,-)) Underbara Wilma Ch B. Dream In Colour, finns inte längre med oss, jag lider verkligen med dig Yvonne hon var en fantastisk tik på alla sätt. Wilma var så sent som i maj 13 år gammal på utställning i Hässleholm, hon njöt av all uppmärksamhet hon fick och fick spontana applåder när hon travade runt i ringen. Sov gott lilla gumman!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Vad tråkigt med Wilma, men roligt att hon fick visa upp sig en sista gång i hässleholm.
Ni ser ut att ha haft trevligt på midsommar ;) men borsta hund bakis kan väl inte vara det bästa, eller? ;)
Vi ses på lördag, // Kram.

Anonym sa...

Hej
Vi tillbringade midsommar i Varberg
Regn o Hagel på midsommar men nåt bättre på midsommardagen då vi fiskade krabbor jag verkligen njuter av kusten.
Oj vad dom växer dom små liven super söta.
Vi ses på lördag.
Kram Ulla o flickorna