tisdag 9 juni 2009

Tusen tack för alla gratulationer!

Jag svävar fortfarande på moln efter helgens framgångar, jag e' så stolt o glad. Extra skoj är det att fyra av valparna efter Leia och Wilmer fanns på plats, tack till Rosie med Bönan, Elisabeth med Elsa och Charlotta för att jag fick ta med Yippie upp. Charlotta med familj var i Grekland och gottade sig i solen, så vi passade Yippie och Molly under veckan som varit. I morgon blir valparna 3 veckor men idag fick dom komma ut i solen för första gången. På ett tjockt med en filt ovanpå och mamma Engla som hade koll på läget fick dom uppleva den stora världen utanför valplådan för första gången ,-))) Väldigt spännande och lite läskigt var det, jag hade givetvis kameran i högsta hugg under den lilla stund dom var ute. Här kommer lite foto på underverken. Killarna Ziggy och nollan blev väldigt trötta av den friska luften ,-)) Nollan Nollan och Ziggy Tova och Nollan Tova och Ziggy Ziggy Och så söta lilla Tova ha det bra/Liz

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Janssons son Willmers cert i helgen.
Så söta valparna är.Avis att de har varit ute i solen idag,här ösregnar.

Kram
Marie

Ulrika sa...

Vilka ljuvliga valpbilder:)! Speciellt gäspbilden, så söt...

Kram, Ullis

Anna sa...

Bedårande små valpisar. Håller med Ullis, Gäspbilden var verkligen söt.

Kram Anna

Tina sa...

Förstår att du svävar på moln!!
Underbara bilder på valpisarna!! Hur söta som helst, fast du får gärna skicka hit lite sol.....Det är ju inte såååå långt:)

Tina

Pernilla sa...

Så fina dom är dom små :)
Jag tar gärna lite sol här också, känns som om jag kan det här med regn nu :(
Hoppas vi kan ses på söndag.
// Kram.