söndag 5 april 2009

Ännu en vecka har gått.

I dag fick jag sällskap av Niclas och Fredric på promenaden. Även idag bar det av till stranden. Hundarna var inte lika pigga på att bada idag då det blåste en del, men kul hade dom ändå ,-)) I dag var ungdomarna med, igår tyckte jag det räckte med tre, då Pernilla hade sina fem. Så idag blev det Leia, Majken, Måns, Signe och Sune. När vi var på stranden kom Alex gående med Engla. I kväll har jag suttit o gått igenom foto, och försökt lära mig lite mer om kameran. Det lär bli många timmar av studier och praktiska övningar framöver ,-)) Yamba surar lite för att hon inte fick följa med ,-((( Ha det bra/Liz

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Dina bilder är jättefina :)
Jag sa ju att du skulle lära dig jättefort, snart har du riktiga proffskort i bloggen.
Söta Signe fick minsann följa med idag, men inte igår när vi var med :(
Hon är ljuvlig den lilla sötnosen.
Krama henne från oss.

Tina sa...

Jättefina bilder på fina hundar:) Önskar vi hade närmre till stranden, nu får man ju knappt vara någonstans längre:(