fredag 10 april 2009

Långfredagens härliga långpromenad...

I morse vaknade jag av att jag fick ett MMS på världens gulligaste bebis, John. Så jag blev genast på bra humör ,-)) Efter lite frukost och fixande med de vanliga hund sysslorna tog jag o Niclas och ett gäng lurvar och gav oss av ner till stranden. Som tur var så var vi ganska ensamma där nere och kunde ha hundarna lösa nästan hela rundan. Vi gick bort mot Ängelholm och sen vände vi upp i Furuskogen och gick den rundan hemåt. Ca 2 ½ timmas promenad blev det och det var så skönt, jag gick i T-tröja hela rundan helt underbart, det är bara den 10 april och ändå så varmt. Vi fotade en massa, även Niclas har blivit lite foto tokig, ja både Marcus och Fredric också för den delen, dom snor min kamera så fort dom kommer åt ,-((( Några bra foto blev det allt. Först kommer några av Marcus bilder. Detta var Marcus foto, observera att Signe precis som sin bror Rebus och pappa Kotten är väldigt ren och fin i skägget ,-((( På ett par ställen passerade vi bikupor och Niclas blev hyper nervös, han tror på allvar att dom ska anfalla ,-)) Pricken i mitten av bilden är ett Jas plan som dundrade förbi, Niclas försökte fota ,-)) Detta var allt för denna gång,ha en riktigt bra kväll/Liz

3 kommentarer:

Christina sa...

Hej på Er!
Vilken underbar promenadrunda :) jag blir så avundsjuk! Härliga bilder på alla hundar :) jasså det var hit Pernillas gamla kamera flyttade, nu kommer du oxå att bli besatt av att fota :) du ser redan ut att behärska den!
Ha en fortsatt härlig påsk i det helt underbara sommarvädret!
Christina och hela gänget i Onsala

Tina sa...

Vilka härliga bilder, mysig omgivning!! Vad roligt att du fotar så mycket nu, förmodar att du behöver ladda batteriet mycket:):)
Ha en trevlig dag Tina

Camilla sa...

Åhh, vilke härliga bilder, Liz! Promenad vi havet - låter som en dröm för oss fjällnära...

Hoppas allt är bra, vi myser med ledighet med småttingarna!

Hälsningar Camilla