tisdag 7 april 2009

Trädgårds pyssel

Både igår o idag har jag påtat i trädgården. En ny rabatt har jag gjort ut mot vår väg, tänkte försöka glädja de promenerande ,-)))Har grävt upp upp och flyttat två rosbuskar, satt några penseer i krukor, det blev såååå tjusigt. I dag gav jag mig ut i skogen med nya kameran i högsta hugg, tyvärr var det tråkigt ljus men jag måste ju öva, ha ha. Försöker mig på att fota lite manuellt, men det är skit svårt ,-((( öva, öva, öva.... Här kommer några bilder från dagens skörd. Först ut e Wilmer Nedan yrvädret Signe O så ängeln EnglaOch haär i full rulle med pojkvännen Wilmer För att bryta av lite kommer katten Sköldis Det var allt för idag, nu ska jag lägga mig och lösa lite korsord så jag tränar upp min hjärna lite ,-)) Liz

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Du menar att det hjälper med korsord ;)))
Härliga kort, men som vanligt har jag ett favorit, underbara Signe så' klart.
Tack för påskkortet, det blev ju bra i slutändan :)
// Kram.....

Anonym sa...

Hej
Jag tycker du är duktig med kameran
Jag har också en favorit Wilmer
Fast dom är lika fina allihop.

Kram Ulla Lisen Ida Maja

Ulrika sa...

Vad mysig er runda ner till havet ser ut - underbart att bo så! Förstår att ni trivs:)
Verkar som du har blivit riktigt haj på nya kameran, härliga bilder.

Vi ses kanske i Hässleholm?! Jag ska dit med Putte.

Kram, Ullis