fredag 29 maj 2009

Så var det fredag igen och veckan hade tagit slut....

så gick Noices gamla hit! Jag gillade dom skarpt i början av mina tonår, så fick ni veta det. Jag badade och fixade Sune igår inte så mycket jobb dock då han har så lite päls.... tänkte fråga Rebus om han inte kan dela med sig lita av sin ,-))) Marcus var snäll och ställde upp som fotograf innan jag gick till stranden, resultatet kan ni se på Sunes sida på hemsidan. Han blir fin den pojken men han tar tid på sig ,-)))IDet var lite blåsigt nere vid havet men skönt. Det var pojkarna som var med idag, Leia löper så jag får delar gänget hanar-tikar nu på promenaderna. Måns Måns och Wilmer står och väntar i vatten brynet. Jag försöker lära mig att fota manuellt fy vad knepigt.... jag läser på och sen glömmer jag, men trägen vinner ,-)) Jag lär mig väl lite för varje gång! Alla tre fastnade på samma foto... Wilmer nafsar Sune i örat ,-)) Inga valp bilder idag, jag kommer nog trötta ut er framöver ,-)) dom växer så det knakar riktiga små korvar är det ,-)) Nu ska jag äta lite middag sen väntar soffan och TV. Ha en riktigt trevlig Pingst helg/Liz

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Liz

Vi önskar er en riktigt trevlig pingst fina bilder du tar jag vill också ha en sån kamera.

Kram Ulla o flickorna i Närke

Pernilla sa...

Jättefina bilder :)
Rebus delar gärna med sig av sin päls, men du får ta bort det själv ;))))
Ha en skön helg.

Anna Lycksäter sa...

Läste inlägget nedan och ja du vet, ett gott skratt förlänger ju livet så TACK LIZ!
Kommer inte ihåg om jag grattat till de små underverken än så jag jag gör det nu, eventuellt en gång till då.

Trevlig Pingst!
Kram Anna

Anonym sa...

Liz, Liz, Liz!

Inte nog med att du ser dålig.Har du knäck i lurarna också ?!?Den bruna tiken ska heta Tova, med O! (Det namnet har matte haft abonemang på i många år nu.)Än så länge är här lugna gatan. Det blir väll annat fram i augusti...

Hälsningar "gamla Farmor Tilli"

Ulrika sa...

Härliga bilder på badpojkarna! Ha en trevlig dag önskar ett annat gammalt Noice-fan ;)