torsdag 26 februari 2009

2x A ,-))))

Äntligen har resultaten kommit in på Hund data, jag har varit ett hysteriskt nervrak i över en vecka,sprungit och kollat på hundata 20 per dygn, jag är inte klok. Vänjer mig aldrig vid detta, fast både Majkens och Måns höfter så kanon fina ut kan man ju inte veta och med min vanliga tur, läs otur.... Men så idag, när jag tittade så stod det ett fett A på båda ,-))))))) jag e' så j..la glad. Nu kan man börja planera för framtiden .... Tack och lov är det 4 månader innan Signe fyller 1 år, tror jag ska skicka upp henne till Pernilla under några veckor vid den tiden, så kan hon ta hand om det utan att jag vet om det.... smart ide' tycker jag. Glädjande är det också att Timjan mår bättre för varje dag;-)) Sen måste ju varje dag ha något smolk i bägaren, förlåt skit i skon!!!! När jag i morse skulle ta på mig mina fula men älskade Foppa tofflor, så upptäckte jag detta...... .... jag började as garva (vet att jag har sjuk humor) vad ska man säga, lilla Yamba hoppades nog på att jag skulle sätta på mig skorna innan jag upptäckt vad hon gjort. Hon är allt bra pricksäker det lilla monstret, ingenting utanför skon.... attans skit hund ,-))))) Ha det bra/Liz

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, att hon kunde pricka så rätt ;)
Fast det hade ju varit ännu roligare om du tagit på dig tofflorna, en 10 poängare :)
Det är ju det jag säger, dessa beardmarkedslinjer, dom är inte riktigt som alla andra.

Ha en "skit"bra kväll ;)

Anonym sa...

Hej
Vilken skit duktig tjej att pricka rätt . Grattis till rtg resultatet.

Kram Ulla

Anonym sa...

Snacka om att träffa mitt i prick:) Grattis till HD resultaten!!

Anette sa...

Ha ha vilken skit rolig humor lilla tjejen har ;) :) hihi.
Det var verkligen bra gjort mitt i prick!!!

Anonym sa...

HAHAHA, ja det var verkligen skitroligt! Skönt att HD-rtg gick bra också, vet ju hur nervös du alltid är. Vem hade inte varit det förresten? Jag har ju ångest för det redan innan jag ens skaffat ny vovva!

Kram