söndag 1 februari 2009

Soligt,-))))

Vilken härlig dag, solen skiner och det är helt underbart fast det är kallt, man får nästan lite vårkänslor, oh vad jag längtar till våren.... Har inte skrivit på nästan en vecka, det är fullt upp kan man säg med valparna som är kvar men kul, dom är så söta och roliga. Man får många skratt varenda dag åt deras upptåg. Något som är mindre kul är att dom vaknar flera gånger varje natt ,-((( då vill dom inte vara i sin hage längre. vi är bortskämda med att våra valpar sover hela nätterna, men inte dessa. Dom är lösa här inne med mig eller ute nästan hela dagarna, så jag har nog mig själv att skylla. Dom är helt enkelt väldigt bortskämda dom små liven! Har fotat lite i trädgården idag, som vanligt dålig skärpa på fotona men det kan kanske vara kul att se på ändå. Nuska jag bylta på mig och ta det andra gänget på promenad, får passa på att vara ute så mycket som möjligt i det underbara vädret. Hoppas ni också har en bra söndag/Liz Kan vi inte busa! Timjan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Liz, Du har blivit utmanad. Titta in i min blogg så ser du vad du ska göra.

Ha det bra och pussa på puppsen!
Anna & de håriga
http://lyckoblomman.blogg.se

Anonym sa...

Åhh, vilka härliga o välskötta pälsar du har på dina hundar =)) Är själv en perfektionist vad det gäller pälsar. Visst, mina hundar kan också ha tovor bakom öronen ;)) men jag är noga då jag gör nåt, o vill att det ska bli bra!