söndag 8 februari 2009

utmanad!

Anna Lycksäter http://lyckoblomman.blogg.se/ har utmanat mig.... Att ta fram foto nummer 2 ur mapp nr 2 för att publicera det här, ja det kan ju bli vad som helst..... Det blev en av mina tusen miljoner blommor....... som jag fotade i somras, då jag precis upptäckt hur kul jag tycker det är att fotografera. Jag älskar det.... drömmen är en ny fin kamera! men jag vet inte hur jag ska kunna skicka utmaningen vidare, dom ända som jag känner som bloggar är ju redan med ,-((( vi får se om jag komme3r på någon/Liz

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var allt en fin dahlia du hade i din mapp. Läste om Timjans thyroidea (stavas det så?) vilket måste vara tråkigt för er men samtidigt så är det ju skönt när man hittar vad som är fel och att det är lätt att medicinera.

Kram Anna

Ulrika sa...

Hej Liz!
Äntligen fick jag tummarna ur för att lämna en kommentar i din blogg som jag upptäckte för ett tag sen - KUL!!
Nu kommer jag att följa din blogg för att hålla koll på dig ;)
Hoppas Timjan blir piggare snart - som du vet mår Ebba toppen och är inne på sitt trettonde år nu!

Kram på dig,
Ullis & CO i Tubbarp

Anonym sa...

Hej på dig Liz
Det var ett fint kort på blomman.
Vad tråkigt med din Timjan men nu kan det ju bara bli bättre vi håller tummarna för en snabb bättring.

Ha det gott
Kram Ulla o flickorna