söndag 8 februari 2009

Då var det söndag igen!

Här har det varit full rulle hela veckan. Vet knappt vad som hänt, mer än att jag hållt ett högt tempo och varit super stressad, jag klarar inte stress längre, undrar om det är en ålders grej, eller om jag liksom Timjan fått thyroidea??? Vi fick provsvaren i måndags, så här har det varit lite deppigt ,-(((( men huvudsaken är att Timjan blir pigg och glad igen, och jag tycker faktiskt redan att jag märkt en liten förändring sen medicinen sattes in. I veckan har jag också lagt ut Dittes hemsida, för inspektion, håller på att ändra lite, rätta lite fel och så. Ditte var super nöjd, så ddet är ju kul, håller på att fixa www adress till henne, så snart är den ute till allmän beskådan ,-))Jag har också gjort två annonser till Skockens årskrönika som kommer i mars, Annelie har fullt upp nu med att färdigställa den. Jag tycker vår Skocken är väldigt snygg, hon gör ett kanon jobb, tycker jag. I torsdags var vi till vår veterinär Viveka för att om besiktia två av valparna, Hedda och Yippie som båda flyttade i fredags. Allt har gått bra och det fungerar jätte bra för alla fyra valparna som flyttat, det är så skönt. Dessutom är alla sedan tidigare beardis ägare så det kan inte vara bättre! Så nu är det bara Bönan och Yamba som är kvar, båda kommer att stanna, åtminstånde tillsvidare, sen får vi se..... I fredags kväll tittade vi (som vanligt) på Let's Dance. Jag gillar verkligen det programmet, är så inponerad av dom tävlande, nåja dom flesta ,-)))) Jätte mannen Magnus är otrolig, hur är det möjligt att vara så mjuk och rörlig när man är två meter lång och väger 150Kg!!!!! bara muskler.... Efter Let's Dance är det HJÄLP, det är så sjukt men jag älskar det, i och försig är jag ju inte så normal själv så ,-)))) Igår var vi och handlade och det var en pärs, sen fick vi tillbaks en tjej från Elvis-Rachel kullen, hon är drygt ett år gammal. Absolut ingen problem hund, men på grund av privata omständigheter kunde ägarna inte ha henne kvar, jag vet hur ledsna dom är över det. Givetvis fick hon komma hit i väntan på ett nytt hem. Ella kände genast igen sig och verkar ganska nöjd med situationen. det blir inga foto idag har inte fotat på hela veckan, konstigt då det varit helt fantastiskt väder ,-((((( Så, nu har jag skrivit av mig lite och ska nu försöka ta mig samman för att göra något vettigt.... ja, ja får se hur det blir med det ,-))) Kram på er alla/Liz

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättetråkigt med Timjan :(((
Men vi hoppas hon blir pigg och fin med medicinerna så hon får ett bra liv.
Dittes hemsida blev jättefin med nya typsnittet ;)))
// Kramar från Lidhultsgänget.