måndag 16 februari 2009

Yippie....

....har varit och hälsat på idag, så hon och syrran Yamba har busat och haft skit kul;-))))Yippie bor med beardisen Molly (Honeytaste Dream Maker, som ju är mitt barn-barn ,-))) dotter till Kiwi). Så Charlotta och hennes 2 barn samt hundarna kom och hälsade på, dom bor norr om Ängelholm så det är nära. Yippie kände genast igen sig, hon är tuff som en bandyboll och mopsade sig lite mot syrran ,-)) liksom för att berätta att hon minsann varit ute i stora världen! Hon e' så snygg.... tur att jag inte släppt henne helt.... Vi passade på att fota Molly, tala om snygg... hon e' så fin helt underbar, fast det är klart, syrran Fröet går ju inte heller av för hackor. jag och Charlotta ska försöka träffas en gång i veckan och promenera, det är alltid trevligt med sällskap. Jag går ju nästan alltid själv. Bönan, som nu heter Brownie flyttade i lördags och hade sovit som en stock i bilen, allt fungerar så bra med henne, hon bor ju med en annan Honeytastare nämligen Skorpan, efter Grodden och Zaga. Måste bara komentera Måns "mums-mums" han är så bra, tycker låten var kanon. Jag har bestämt att han ska bli min svärson, vad han själv och Alex tycker om det bryr jag mig inte ett dugg om, här är det jag som bestämmer. Kan föräldrar bestämma vem deras barn ska gifta sig med i andra familjer, så tänker jag göra detsamma ,-))) Börja aldrig spela Gituar Hero.... jag menar det!!! Kraftigt beroende framkallande..... och jag suger verkligen, att man kan vara så dålig ,-(((( Har alltid ansett att jag borde blivit rockstjärna, tycker liksom att det passar mig. Tänk er själv, jag på scen i ett fullsatt Globen, sjungandes duett med David Coverdale, det hade varit något ,-))) Nu ska jag gå och öva, jag får väl slita gitarren ur Niclas händer, han e' inte så vass han heller, trots att han e' både gittarist och basist,-))) Liz Molly, Yippie och Yamba tigger godis! Söta Molly Yippie i full fart. Brottnings match mellan systrarna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Småsystrarna har verkligen roligt, kul att dom kan ses framöver.
Det var en ovanligt tjusig beardis på frontsidan ;)

//Kram Lidhultsgänget.

Ulrika sa...

Jasså du behöver mig i Höganäs, tro de´;) Jodå, jag kommer att vara på plats så det löser sig säkert.
Må så gott!
Kram, Ullis