torsdag 7 maj 2009

Jag glömde presentera Jazz

Fredric har äntligen fått sin efterlängtade Sheltie. Som en del av er vet hade vi en Sheltie tik Humlan, som tragiskt nog blev överkörd för 3 år sedan. Fredric är ju det enda av våra barn som förstår tjusningen med hundar ,-)))Mina föräldrar har ju Sheltie sedan många år och i vintras köpte dom en liten sobel kille av Yvonne (Shinuba's) så nu har dom gamle Plutten och lill hulliganen Snobben.Freddes längtan efter en egen Sheltie har ökat enormt sen lille Snobben flyttat in hos mina föräldrar. Foto på Humlan och ett på Humlan och min älskade Charlie. Jazz kommer från Yvonne och är en sex månaders kille, som flyttade in hos oss i måndags, en sån kelegris han är och han har redan flörtat in sig hos alla (även hos de två barnen som inte gillar hundar, det är nog bara Beardisar dom inte gillar ;-((( väldigt konstiga barn måste jag säga!) Det är mysigt att ha en hund av lite mindre format. Vi vet hur bra Sheltie och Beardisar fungerar tillsammans, så det underlättar ju alltid. Fredric är överlycklig och Jazz följer Fredde vart han går. Jazz och Yamba i farten.. Avslutar med några foto på Wilmer, så det inte bara blir foto på en massa långnosar ,-)) Ha det bra/Liz

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm....vad ska man säga om nyförvärvet.
Ja tur att vissa tycker om dem..;-)
Såg ju lille John på din sida och blev så glad av hans leende.
Trevligt att du fixat och trixat på hemsidan.Undras om du inte mått så bra därav det har tagit sååååååå lång tid innan du blev klar.
För JAG som är expert på datorer vet att mna bara slänger ihop det i ett naffs....;-)

Ha en skön helg så hörs vi
Kram från

Baksidan