tisdag 5 maj 2009

Tjena ,-))) länge sedan...

Jag har haft så mycket att göra att mitt bloggande blivit kraftigt eftersatt! Som ni kanske sätt har jag "vår städat" hemsidan, jag kan garantera er att det tar betydligt längre tid än man tror, pust. Sen kan man ju inte bara sitta inne vid datorn och glo, när vädret varit helt fantastiskt ,-)))Har promenerat en massa, hållt på i trädgården i mina rabatter, och lagt ner hur mycket tid och energi som helst på mina fröer..... och tro det eller ej men det börjar se riktigt lovande ut, spänningen tätnar, ska det verkligen bli så att Liz Rundberg lyckas odla fram något, är det verkligen möjligt ,-)) Lite fotande har det blivit... så håll till godo! Ett foto på min älskade Bengt och ett på lilla sötnosen Lina Vill också dela med mig av ett kort min min favvo kille, nämligen John. Så glad blir han när han ser tant Liz ,-))) Det har varit underbara veckor, men också en stor sorg. En vän och kollega har lämnat oss, alldeles för tidigt. Mina och familjens tankar går till Reidar och Carina, Jonas och barnen. Liz

1 kommentar:

Tina sa...

Åh vad roligt med uppdatering!! Jättefina bilder. Och hemsidan är kanon!!!