torsdag 21 maj 2009

Valparna är här ,-))

Nu har underverken kommit! 1 brun hane och två tikar, sand o brun. Där var en till en svart kille, men tyvärr var han död vid födseln ,-((( det är tråkigt när sånt händer, men sånt är livet. Engla är trött men mår bra hon var fantastiskt duktig och lugn och tar hand om de små på bästa sätt. Det är alldeles tyst och lugnt i lådan förutom smasket när dom diar ,-)) Jag återkommer med mer information, men just nu är jag så trött så det blev bara en kort rapport. Ha det bra! Åh så några foto, ni trodde väl inte jag skulle skippa det ,-))

8 kommentarer:

Pernilla sa...

Stort grattis till valparna :)

Ulrika sa...

GRATTIS till valpisarna - trevlig helg :)

Kram, Ullis

Tina sa...

Grattis till valparna och vila nu ut dig innan det inte är så tyst och lungt i lådan längre.

Anette sa...

Grattis till de små sötnosarna.

Anonym sa...

Hejsan!!

Grattis till pupparna.KOmmer senare och kollar på dem.Här är allt lungt,har kört en runda med snabeldraken (var behövligt)
Nu ska jag vila mig i form,

hej hopp

Mary poppins

Anonym sa...

Grattis till dina nya krabater

Ha det gott Kram Ulla o flickorna

Anna sa...

Grattis till de små efterlängtade puppisarna. Kul med sandfärgat, det är ju inte så vanligt.

Trevlig helg!
Kram Anna

Linda sa...

Grattis till valparna! :)