söndag 24 maj 2009

Underverken växer så det knakar.

Tror jag får köpa en ny våg så jag har koll på tjockisarna. Dom är så tysta och nöjda med sin tillvaro. Engla är så duktig och väldigt stolt. Alla tre Killen Bruna tjejen Sand tjejen Min o Nina B's fantastiska tjej Doris vann igår Cacib i Helsingfors, bra jobbat Doris och Nina ,-)) Inte nog med det Wilmers son Lucky som bor i Tjeckien blev igår CZ Junior Champion, grattis grattis! Idag är det en super seg dag har inte gjort något vettigt, men nu e' det dax att lyfta baken från stolen och ta ett gäng lurvar på en skogs promenad. Ha det bra/Liz

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Grattis till Doris fina utställningsresultat, hon är en fin tjej.
Jättefina kort på dom små valpisarna.

Ulrika sa...

Kul med Doris framgångar i grannlandet! Skönt att allt är lugnt och fint i valplådan.
Jag har också en slödag idag, har jobbat och ska jobba i natt också. Men nu ska jag ut till hästhagen och smörja irriterade ögon... Jävla flugor!!!

Kram, Ullis

Elsa sa...

Men så söta! Grattis!