söndag 11 januari 2009

Bytt blogg!

Nu har jag bytt bloggkonto, ja redan ,-))) Fick det inte riktigt som jag tänkt mig plus att det visade sig vara väldigt svårt att lämna en kommentar på sidan, vilket både Marie o Pernilla argt och upprört talat om för mig. Så nu provar jag här o hoppas att detta funkar bättre. Idag är det åter minus grader, jippi, bara en halv grad men ändå. Inga plaskblöta hundar idag ,-))) Små saker kan göra mig väldigt lycklig. Vi fotade ju valparna inne i köket i fredags men nu har jag bestämt att vi ska göra om det utomhus.... Niclas nickade bara lite när jag sa det han vågar nog inte säga imot, för han vet ju vilken tjatkärring jag är. Niclas fyller dessutom år idag, så i present får han äran att fota min underbara små troll ,-))) Jag återkommer med foto under dagen/ Ha en bra dag Liz

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Liz kul med en blogg :)
Valparna är ju helt bedårende <3

Anonym sa...

Nu provar jag en femte gång.
Grattis till bloggen.
Rebus och pappa kotten hälsar till Signe på sex-månaders dagen.
Krama henne lite extra från oss i Lidhult.

Anonym sa...

Jag håller med både Pernilla och Marie för jag försökte i dag på morgonen men nej då!
Hoppas att detta fungerar iallafall.
Valparna är så fina men nr två vill jag ha det är ju tur att den redan är upptagen.
Var i fårhagen och fotade i dag vi hade ett gäng tackor med röda rumpor.
Jag håller med dig iallat om stampade jord golv gratis piling mm men vad gör man inte för sina älsklingar åtminstone de på fyra ben.
Nu får väl jag också skriva lite i min blogg.

Anonym sa...

Hej på dig Liz
Kul att följa dig på en blogg . Vilka söta små fyrbenta du har .
Vi väntar på lite bilder här på bloggen från den lille lite släktingen till Lisen
Kram på dig Ulla o flickorna

Anonym sa...

Hej på er alla!
Jätte fina bilder på de små snyggingarna.
Skojigt för dem att upptäcka den stora världen.... kan tänka mig att det var roligt.
Ha det bra.
//Anette & tjejerna