torsdag 15 januari 2009

Lilleman har kommit

Jag fattar inte vad jag håller på med.... ändrade något på inställningarna av bloggen o så fungerade den inte mer, så typiskt mig, att jag aldrig kan låta något vara ,-((( så nu kommer en ny från samma ställe. Idag är det faktiskt lite sol, dock är det fortfarande ingen minusgrad så hundarna är så skitiga, vet inte vem jag ska börja göra vid. Om väderprognosen visar rätt så ska det bli -4 imorgon ,-))) och då ska Pernilla komma, håller tummarna ett meterologerna har rätt, inte speciellt troligt dock. För er som läser och är nyfikna kan jag berätta att Maries o Pers bebis är född. tidigt igår (onsdag) morse föddes HAN, en kille, jag hade alltså rätt ,-))) Allt e' bra med Både Marie o lillkillen. Jag längtar så till vi ska åka dit, har fått ett foto o han är ljuvlig. Här kommer några foto på busungarna (valparna) som jag tagit ute idag. Nä inga foto, nu funkar inte det heller,-((( jag blir vamnsinnig. Ha det bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!!
Vi testar och ser om det går att kommentera i den här bloggen med ;))
Vad roligt att Maries bebis äntligen har kommit.
Hoppas vi ses imorgon, om inte vädergudarna tänker sätta stopp.
Kram Pernilla.

Anonym sa...

Roligt med en liten pratstund i dag
Det känns genast lite stärkande när man pratar med dig och får beklaga/gnälla av sig lite.
Hoppas att detta fungera nu och du Liz låt knapparna vara nu.
Skönt att lilleman äntligen har kommit ut Marie´s mage.
Lycka till med fotandet i morgon
kom ihåg att jag också vill ha foto på Signe o Rebus för det är ju prinsessans ungar.
Ha det gott
Tina