måndag 26 januari 2009

Ny vecka!

Helgen har som vanligt rusat iväg, tycker inte jag hunnit med någonting. har precis varit ute och satt upp ett provisoriskt staket här på framsidan, för att slippa den värsta smutsen här inne, det går väl ann med dom jag tar in direkt i hundrummet, där kan dom drössa av och sen får man dammsuga upp det. jag började skriva detta igår, måndag, men sen skulle vi till veterinären, hon hade inte rabies sprutor hemma till alla när hon var hon i onsdags, så det var bara att lasta skrot volvon, ingen kombi ,-(((( med 5 st vuxna hundar, ni läste rätt 5 st!!!! Fyra i baksätet o så fick Doris sitta fram hos mig, vi körde in om Harald Nyborg för att hämta mitt nya databord, demo ex, så jag fick det skit billigt ,-)))) När ja satt och väntade på Niclas i den igen immade bilen, slog det mig att jag är galen, vilken normal människa utsätter sig för detta, det kan man undra. Sen bar det av ut till Viveca (vet) in med gänget, spruta. Vi tog även ett tyroidea prov på Timjan, hon har haft erlichia (vet inte hur det stavas) och blivitbehandlad, men hon mår inte bra allt tyder på att det är tyroidea hon utvecklat ,-(((( Skit tråkigt, men bara hon blir pigg och glad igen, det är huvudsaken. Så nu väntar vi på resultatet. Här har det som vanligt varit fullt ös, mina små valpar e' så duktiga, snälla och tysta. just nu sitter jag med färg i håret för att dölja dom grå, som jag avskyr ,-(((( efter det blir det bums i säng, lösa lite korsord för att trötta ut hjärnan sen ska jag sova. God natt o sov så gott/Liz Full rulle! Hedda sticker ut hakan. Jamba sitter med en speciell stil.... Tre busungar. Tre utslagna hjältar vilar ut nedanför sängen. Bönan ville inte sova utan lekte lite istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kotten tackar sin underbara dotter Signe för gratulationen på hans födelsedag.
Kram på dig min lilla sötnos!!