söndag 11 januari 2009

Ute i stora världen!

Första gången utomhus, väldigt spännande tycker de små som inte visade någon rädsla alls, utan de tyckte det var skit kul. Mamma Leia håller ett vakande öga på sina guldklimpar.Hoppas nu att det fortsätter vara torrt så att dom kan få komma ut en liten stund varje dag, men bor man i skåne så kan man väl inte räkna med uppehålls väder,-((( Lill killen smyger. Supersöta sand tiken (varför ska bilderna bli suddiga) 3an kikar fram 5an , hon e' den absolut svåraste att fota, kanske beror på att hon e' den busigaste och sällan är still.

Tuffa lilla Bönan(4an)

Sist men inte minst näpna lilla Yippi (2an)

Nu ska vi se om jag lyckas publicera detta.... betvivlar det starkt! men jag vill ju gärna att ni ska få njuta av mina gullungar ,-)) Jag har bytt ut ståbilderna på valpar 6 veckor på min hemsida http://www.beardmarkeds.com tyckte det var trevligare med utomhusfoto. Ha det bra/Liz

Inga kommentarer: