torsdag 22 januari 2009

Ännu en grå dag!

Har varit full rulle hela veckan, borstat Wilmer, Engla och Måns så det känns skönt, dock inte badat dom än, har beställt mitt favorit schampoo som jag förhoppningsvis kan hämta imorgon. känns ganska meningslöst att bada hundarna när det är sånt skit väder, men det måste göras! I går kväll var min veterinär här för att besiktiga valparna, dessutom skulle de flesta av dom vuxna hundarna vaccineras. Det var kanon att Viveca kunde komma hem till oss, så vi slapp asa med hela gänget till henne, det blir ju inte lättare av att vi just nu inte ens har en kombi, utan en gammal skrotig Volvo, som bara startar när den känner för det ,-((( Varför var det inte jag som vann dom 110miljonerna på lotto i Helsingborg, livet är bra orättvist... Imorgon flyttar två av valparna, till familjer som redan har beardis, det känns alltid skönt då vet dom vad dom ger sig in på ,-)))) Jag har till slut bestämt mig för att lilla Bönan ska stanna hos oss, inget lätt beslut dock jag vill ha kvar Yippie också, får väl vara lite extra snäll ,-))) Något som står väldigt högt på min önskelista är en ny kamera, jag älskar att fota men det blir bara suddigt och så tar det 50år innan jag kan ta nästa kort ,-(((( Jag blir så sur försöker fixa skärpan i Photoshop men även om det är ett super program så kan det inte trolla med mina foto, tyvärr... Här kommer dock några halvsuddiga foto för er att beskåda, ni får hålla till godo med det. Hoppas ni får en bra dag/Liz Här sitter dom o kikar på när dom vuxna hundarna springer runt som galningar och är mycket imponerade av hur fort det går. Yippie Yamba Bönan Killen Idag fastnade varken Hanna eller Elsa deras foto var så suddiga så man kan knappt se vad det föreställer ,-((