söndag 18 januari 2009

Grått o trist.

I dag är det grått o mulet, varför kunde det inte få vara någon minusgrad??? Efter rastning är hundarna bara såååå skitiga, det var dom i och försig redan för dom har grävt i rastgården dom e' så gulliga, jag tror att dom gör det enbart för att retas med mig! Ska strax sätta igång o borsta en av hundarna, har ännu inte bestämt mig för om jag ska ta Engla eller Måns, det enklaste vore absolut Engla, hon är inte så tovig och har inte inärheten av den enormt tjocka unghundspäls som Måns har, jag får nog lotta, vem ska jag ta idag och vem det blir imorgon. Har tagit några foto ute i ruskvädret när de små busar runt. Niclas leker plåtslagare, han var inte så glad...... Den enda killen han e' en riktig mysgubbe. Söta, söta Bönan Elsa gillar cyklar o att gräva.... Yamba tar en paus för att filosofera lite Majken är en bra lektant.

Inga kommentarer: